Iklan

lagu

Jumaat, 26 April 2013

Egy & Dino

Salam..dah lama aimi tak tulis kat blog ni..Arini aimi nak cita pasal iguana..
Aimi ada bela iguana 2 ekor..nama dia egy n dino...egy warna hijau..dino pulak hijau campur merah..dino ni kacukan...hehe..aimi beli egy tahun lepas bulan 10... dino pulak aimi beli bulan 12..mula aimi beli egy ni sangat garang..dia asik libas ekor dia bila aimi dekat dgn dia..dino pulak mula2 dia jinak sangat...boleh letak atas bahu..dia diam jer...lepas tu egy ni mungkin cemburu kot sbb aimi asik main dgn dino jer..egy selalu marah2 dino...bila egy mula jinak, dino lak suka marah2 egy..dino selalu gigit egy...skrg ni dino dah tak jinak macam dulu...dia selalu libas2 aimi bila aimi dekat dgn dia..aimi pon pelik npe dino berubah mcm tu skali..dulu dino baik jer...Aimi rasa dino ni saje je..sbb dia cemburu kot..sbb ramai kawan2 aimi suka dekat egy...tp aimi tetap syg dua2..
Kat bawah ni gambar egy dan dino..


yang kiri egy dan yang kanan dino.hehe..
jom layan lagi gambar2 egy n dino...





Catat Ulasan